17 Ağustos 2011 Çarşamba

Pınar Arkun Tasarımlı Ayakkabılarımmm :))

Tasarım ayakkabılara,kıyafetlere oldum olası zaafım vardır zaten,ama bu sefer aşık oldum :))


El yapımı ve  %100 dana derisi ayrıca derisinin üzerindeki baskılar İtalya'da yaptırılmış,sadece orada yapılıyormuş.
Giymeye bile kıyamayacağım kadar şık olmasına rağmen bir o kadar da rahat,şaşırtıcı derecede...Platform olduğu için aslında o kadar topuklu olması o kadar yormuyor.Ama görüntüsü seksiliğini koruyor :))
İki rengi vardı,beyazlı ve koyu pembeli işlemeleri olan.Burun kısmı koyu pembe,işlemeleri mat beyaz üzerine bu motifler... Bir de bu yani krem rengi ve altın parıltılı.Bunu kendi kıyafetlerimle daha kolay kombine ederim diye düşündüm.
Kurdele şeklindeki bağcıkları ve önünün onlarla kapanması nedeniyle ayağı çok iyi sarıyor ve tabanı da özel yapım olduğundan sanki ilk defa giymişsiniz hissini vermiyor sanki o zaten size özel yapılmış zaten senelerdir sizinmiş gibi sarıyor ayağınızı.Birinin sizin için özel olarak bunu tasarladığını düşününce,pek kimse de de bu modelden olmadığınızı bildiğinizde kendinizi özel hissediyorsunuz.


Sadece İzmir ve İstanbul'da birkaç dükkanda satılıyor başka yerde yok...İzmir'deki Nişantaşı'na oranla daha uygun fiyata sattığını söyledi,gidip kontrol etmedim bilemicem....İzmir'de 350 TL,Nişantaşı'nda 450 ye satılıyormuş,İzmir'deki de sezonda 450'ye sattım dedi.Ama çooookk güzel bildiğiniz aşık oldum yani.Bu modelin 37 si de tek kalmış önce bulamadık sonra satıcı adam  'Aaa varmış' deyince acayip sevindim :)) Yoksa modeline de bayıldığım için pembesini alabilirdim...


Sevgiyle kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder