6 Ağustos 2011 Cumartesi

Daha Açık Bir Ten ve Ciltteki Kararmalar için

İnternette görüyoruz cilt rengini açmak ve bazı bölgelerdeki kararmaları(koltukaltı,özel bölge gibi) önlemek için çeşitli kremler var ve geneli 80-90 TL civarında.Onları denemedim etkililer mi bilmiyorum ama şunu biliyorum.Oriflame'de o tür kremlerden zaten yıllardır var...Ayrıca kat kat daha ucuza...Hemde yağlı ciltlere,kuru ciltlere(Essentials Fairness),erkeklerin kullanımına(North for Men),orta yaş üstü kadınların(Ecollogen) kullanımına uygun olmak üzere bir çok farklı serisi de var.
Hepsi UV korumalı ve ciltteki yaşlanmanın önüne geçme amaçlı.Ayrıca ciltte oluşan lekelere de iyi geldiğini söyleniyor ama bende cilt lekeleri olmadığından bilemiyorum o kadarını.
Ama Essentials Fairness Serisinden yağlı ciltler için olanını indirimden almıştım,duramadım deneyeyim dedim.
Bende bir şeyi düzenli kullanamama sorunu var hem sabah hem akşam sürülmesi gerekiyor normalde o işi beceremedim.Önümüz de yaz olduğu için bronzlaşmak da daha çok işime geldi :)) 
Ama merak ettim koltukaltı,özel bölge gibi yerlerdeki kararmalara iyi geliyor mu diye denedim ve sonuçtan çok memnun kaldım.
Yine dediğim gibi fazla düzenli bir şekilde kullandığım söylenemez,özellikle sabahları ihmal ediyordum malesef,hep aklımdan çıkıyordu :((
Buna rağmen istediğim etkiyi elde ettim ama krem bitti :((  Bir de destekleyici ürün olarak sabunu var.Onu da kullandım,bitmiyor,kıvamı sert biraz benimki hala bitmedi,gerçi ben de fazla kullanmadım o sabunu,sabun deyince renk renk,kokulu kokulu sabunları daha çok seviyorum.


Uzun lafın kısası,cilt rengini açmak,ya da ciltteki bazı kararmaları önlemek isterseniz,kullanıp memnun kalmama ihtimalinizin de olduğu 80-90 liralık ürünler yerine 8-10 liralık Fairness serisinden de aynı etkiyi sağlayabilirsiniz.Ecollogen serisi var onlar olgun ciltler için,esas amacı kırışıklık ve cilt yaşlanmasının önüne geçmek o da 40 lira civarında,yine erkekler için olan seri traş sonrası nemlendirici olarak da kullanılıyor,bu ay indirimde 11 lira normalde 19 lira...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder