1 Ağustos 2011 Pazartesi

Oriflame Süpriz Paketimden Çıkanlar :))

                   Pek çok Oriflame güzellik danışmanının bildiği ve zaman zaman avantajlarından yararlandığı üzere,internetten verilen ürün siparişlerinde,katalog ürünlerindeki indirimlerin dışında internet siparişlerine özel indirimli ürünler oluyor ve bu ürünler hemen hemen her gün değişiklik gösteriyor.Bu ürünlerin içinde bir de Süpriz Paket var :))

                   İçimizden bir yandan sipariş vermek isteyen  bir sesin yükselmesi ve süpriz ürün riskine girmeyelim diyen bir başka iç sesin onu bastırması üzerine...
Keyif benim keyfim değil mi,içimdeki almak isteyen tarafın egosunu tatmin edeyim,merakımı gidereyim dedim ve daha fazla düşünmedim verdim siparişimi.9 küsür liralık bir paket,benden değerli mi dedim hemen sipariş verdim.

                   Veee muhteşem şeyler çıktı.Kesinlikle verdiğim paradan çok daha değerli ve iyi de puan veriyor fiyatına göre.İçinden 1 tane fondöten tester'ı,1 tane küçük ruj tester'ı ve ürün olarak da Silk&Cashmere yumuşatıcı vücut kremi 200ml.,vişne kokusuyla ve tenime çok yakışan rengiyle gönlümü fetheden Cabaret dudak parlatıcısı( plum vendome ),ve Giordani Gold Aydınlık Veren Göz Altı Kapayıcısı çıktı,bu ürün ayrıca hassas göz altı için nemlendirmeyi de sağlıyor :)) 
Fotoğrafları altta;


Dudak parlatıcısı soldaki vişne rengi olan,rengi çok hoşuma gitti,kıvamı da yoğun olduğundan pek çok dudak parlatıcıdan daha dayanıklı.Ama tabii ki yoğun kıvamı sebebiyle yapışkan his bırakıyor.Benim için yapışkan his olması pek sorun değil ama rüzgarlı havalarda saçlarınız da toplu yada kısa değilse işte o zaman sorun oluyor :) saçlarınız dudaklarınıza yapışabiliyor pek hoş bir durum değil haliyle...

Çok güzel ürünler aldım size onlardan da yavaş yavaş bahsedeceğim,yeni kendimi şımartma yöntemim ise,şuanda yaptığım gibi bir yandan bu ay inanılmaz bir indirime girmiş olan ve benim kaçırmadığım :)) Oriflame Breakfast in Paris kokulu mumumu yakıp onun romantik ışığı ve çikolatamsı vanilyalı kokusu eşliğinde kahvemi yudumlayarak bana mutluluk veren küçük ayrıntıları sizlerle paylaşmak...
Yani anlayacağınız keyfime diyecek yok,zaten muhteşem bir indirim kampanyası vardı yaz dönemine özel.
Hoşçakalın...

1 yorum:

  1. Bana da son kullanma tarihi geçmiş 3 ürün çıktı daha önceki paketten çıkan saç bakım kapsülleri saçımı dermatit yapmıştı çöpe attım aklıma tarihine bakmak gelmemişti büyük ihtimal onunda son kullanma tarihi geçmişti. İlk istediğim sürpriz paketten de çıkan vücut kreminin kapağı kırık ve çok eskiydi son kullanma tarihi de okunmuyordu :(

    YanıtlaSil