15 Temmuz 2011 Cuma

Oriflame Silk Beauty





Oriflame macerasında ilk tanıştığım ve tutkuyla bağlandığım ürünlerden biri olan silk beauty serisinden bahsetmek istiyorum,çok memnun kalarak kullandığım ürünlerden biridir bu seri.İlk sabununu denemiştim kokusu muhteşemdi bir sabun için oldukça kalıcı ve çekici bir kokusu var.Sabunun bir güzel özelliği de hemen yapış yapış olmuyor ve hemen bitmiyor,şekli de kavramak için çok uygun.

Benim tavsiyem Oriflame Discover serisinden sabun alacağınıza Silk Beauty serisinden almayı tercih edin,fiyat olarak çok fark etmiyor ama kokusu ve dokusu muhteşem.
Discover serisinden de denediğim sabunlar oldu örneğin,kötü değiller,ama daha standart bir kalitede.Bu sebeple özellikle Silk Beauty serisini tavsiye ediyorum.

Orkide özleri ve ipek proteinleriyle zenginleştirilmiş bu kişisel bakım ürünlerini kullanarak vücudumu şımartmayı seviyorum.Resimdeki roll-onu denemedim ama diğerlerini denedim,çok memnunum.
Bu serinin bir de hair minimizing teknolojisiyle tüyleri azaltan,geç uzamasını sağlayan bir başka roll-on ürünü var yine orkide özlü koku olarak tek farkı nane özleri de var hem ferahlatıcı hemde tüyleri azaltıyor.
Ama bu serinin vücut kremi ve sabununu kullanıyorum,çok da memnunum.
Fiyatları kalitesine göre çok çok uygun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder