21 Temmuz 2011 Perşembe

Oriflame 11.Katalog 2011

http://tr.oriflame.com/products/catalogue-viewer.jhtml?per=201111




Fotoğraf makinemin kaliteli çekmemesi :( ve Oriflame'in sitesinden doğrudan resimleri kopyalayamadığımdan dolayı sitenin orijinal kayıtlarından kataloğu incelemenizi istedim.


Özellikle indirimde olan çok güzel ürünler var bakmanızı tavsiye ediyorum.Örneğin; 3 adet, 250ml. parfümlü vücut kremi 24,90 gibi her biri 8,30 TL'ye denk geliyor.


Ya da katalogdan her 25 TL'lik alışverişinize Divine Roll-on Deodorant SADECE 4,90 !
katalogdan her 50 TL'lik alışverişinize Divine EDT 50ml. YALNIZCA 24,90 !   
               (Divine'ın içeriği : Zambak,menekşe yaprakları ve sandal ağacı)   
        (-yaz için uygun fresh bir koku)

VE 
Bunun gibi pek çok indirim için,kataloğa bakınız.
Merak ettiğiniz ürün hakkında bilgi,tavsiye için,bana ulaşabilirsiniz.Yorum,mesaj,mail...olabilir.
Kayıt olmak isterseniz yine bana ulaşabilirsiniz,benden bilgi ya da yardım alabilirsiniz.

Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder