14 Temmuz 2011 Perşembe

Başlarken

Her şeyden önce bu blogu oluştururkenki heyecanımı paylaşmak istiyorum sizlerle.
Blogu oluşturma amacım şehrin yalnızlığında belki de hiç tanımadığımız insanlarla yapacağımız ufak tefek,
iyi niyetli,yardımlaşma duyguları içerisinde paylaşımlarda bulunmak.Özellikle biz kızların tutkusu olan güzellik
estetik düşkünlüğü çerçevesinde,biraz gündelik yaşantının stresinden arınma,farklılık,canlılık arayışları içerisinde internet aleminin,sanal dünyanın içerisinde sürüklenmekteyim.
Bu aralar çok keyif alarak yaptığım bir uğraş var,Oriflame Güzellik Danışmanlığı.
Aslında bir iş olarak görmekten çok zaman harcamaktan keyif aldığım,deşarj olduğum,heyecanla beklediğim zamanlar yaşatıyor bana,yeni ürünler,indirimler,yeni kayıtlar,yeni insanlar,ufak tefek şeylerden alınan hazlar :))
Bu biz kızların zaafı gibi biraz küçük küçük ama sevimli,bazen indirimli,bazen çok şık şeyler bizim hayatımıza renk katıyor,kısacası biz kızlar hoşlanıyoruz bu tip şeylerden...
Oriflame'deki maceram Oriflame kayıt ücreti 1TL kampanyasıyla başladı.Denemeye değer dedim ne kaybederim ki,zaten kozmetiğe acayip düşkünüm biraz farklılık olur,denemiş olurum dedim.Kataloğu açınca içim açılıyor,yenilikleri indirimleri takip ediyor bir yandan da ufak tefek satışlar yapıp yine küçük mutluluklar yaşıyordum.
Aslında pek de iyi bir satıcı sayılmam çünkü insanları kandırmayı,kandırarak,kazıklayarak kazanç elde etmeyi asla istemeyen birisiyim ve denemediğim bir ürüne asla güzel demem,bu kendime duyduğum saygıdan ötürü olan bir şey.En büyük korkum benden aldıkları bir şeyden memnun kalmamaları.Onların memnuniyeti ise beni daha da çok mutlu ediyor.
Burada da başta Oriflame danışmanlarına olmak üzere tavsiyeler vermeyi hedefliyorum.Onun dışında kullandığım ürünler hakkında bilgiler,kullanım önerileri içeren resimli yazılar yazacağım.


Sevgiyle kalın :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder